Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

AverMedia AVer TV DVB-T Super 007, TV tuner, PCI nejde naladit

Komat (3)|25.9.2008 17:16
Ahoj, jsem uživatel začátečník a koupil jsem si tento TV tuner (AverMedia AVer TV DVB-T Super 007, TV tuner, PCI). Mám ale veliký problém, protože nemůžu naladit žádný program a to ani rádio!! :o( Koupil jsem si kvůli tomu pokojovou anténu s výkonem 36 DB a protože bydlím v Praze kousek od žižkovské věže, tak nemyslím, že by tady byl problém s příjmem digitálního signálu... Můžu dostat nějaký typ kde bych mohl dělat chybu? Kartu jsem dal do počítače, zapojil anténu, nainstaloval software, dal vyhledávat programy a..... nic to nenašelo. Zkusil jsem hejbnout s anténou, hledat programy...hodinové hledání a...nic :o(. Zkusil jsem vyhledat i rádia a zase nic!!! Stejně tak mi to zatím nereaguje na dálkový ovladač. Nevíte v čem by mohl být pes zakopán? Děkuji moc za odpověď...
Ivo Mašek (10205)|7.11.2008 15:00
Podle toho, co píšeš zde:
https://www.tvfreak.cz/forum/showthread.php?t=17912
to není problém software. Problém bych viděl v konfiguraci PC. Pokud je software náročný a dovede shodit počítač, pak je buď vada v hardwaru (zdroj ?, slabé napájení ?, ....), nebo se to v okamžiku zapnutí "popere" s jiným softwarem (konflikt)
Ten software je dle mnoha ostatních uživatelů v pořádku a normálně šlape.
Ivo Mašek (10205)|7.11.2008 15:10
Mrkni sem:
www.tv-cards.com/apps.php
Tam jsou alternativní ovladače (upozorňuji, že na dost modelů tunerů neexisteje alternativa!), ovšem čeká tě spousta hodin laborování s nejistým výsledkem.
Já osobně bych začal reinstalací OS, instalací toho základního (grafika, zvukovka), zpočátku žádné individuelní kodeky a vůbec už ne codec-packy, a nainstaloval bych tv tuner + jeho software.