Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

TOPFIELD TF 7710HDPVR + UPC - problém s EPG

renebr (2)|23.9.2008 20:08
Poraďte prosím, jak vyřešit problém s EPG, které zobrazuje pouze aktuální a následující program. Dle zástupce distributora Topfieldu za to může UPC. Podle nich je ovšem vše OK a na jejich přijímačích zobrazuje EPG bez problémů programy na 3 dny dopředu.
Díky.
tomm07 (1)|16.11.2008 17:51
Mám stejný problém s TF 7700HSCI :-( a zatím marně pátrám po nápravě. U UPC mi řekli, že EPG data na další dny se nevysílají současně s programem ale na jiné frekvenci (12304 H), což by odpovídalo tomu, že např. u NOVA Sport nebo Discovery EPG funguje normálně. Jak to ale vysvětlit přijimači a proč to u přijimačů jiných firem funguje, tomu nerozumím, nejsem až zase takový odborník. Nenajde se tu někdo, kdo tomu rozumí nebo s tím má nějaké zkušenosti? Zástupce TF mě odbyl s tím, že je to chyba UPC.
losos (2977)|16.11.2008 20:10
[QUOTE=tomm07;202270]Mám stejný problém s TF 7700HSCI :-( a zatím marně pátrám po nápravě. U UPC mi řekli, že EPG data na další dny se nevysílají současně s programem ale na jiné frekvenci (12304 H), což by odpovídalo tomu, že např. u NOVA Sport nebo Discovery EPG funguje normálně. Jak to ale vysvětlit přijimači a proč to u přijimačů jiných firem funguje, tomu nerozumím, nejsem až zase takový odborník. Nenajde se tu někdo, kdo tomu rozumí nebo s tím má nějaké zkušenosti? Zástupce TF mě odbyl s tím, že je to chyba UPC.[/QUOTE]

Přijímači to nevysvětlíš, UPCákom také ne (jedině stručně ručně...). Vykašli se na ně a pořiď si Skylink. Tam žádný takový idiotský problém není...
renebr (2)|18.11.2008 08:07