Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Plasma a pripojeni !!!!!!!!!

Rodney Storm (2)|21.8.2008 10:53
Zdravim! Mam par dotazu ohledne plasmove tv a pripojeni. Jsem naprosty laik, tak se klidne dotazum zasmejte. Tak tedy, chtel bych si poridit domu 50´´ plasmu,zatím vyhrava Samsung, ale mam pouze analogový příjem přes antenu.Bydlim v panelaku, signal se rozdeluje i do dalsich bytu. Co jsem se tu docetl, tak to lcdeckam ani plasmam moc nevyhovuje(az na vyjimky, kteři mají přes antenu lepsi signal jak třeba UPC). Dobra volba pripojeni jsem cetl,ze je přes CS LINK. Nasel jsem nejake komplety od CS Linku do 4 tis.kč.(satelit.prijmac,antena a karta).

http://www.onlineshops.cz/digitalni-televize-satelity/komplet-cs-link-vyhodny-prijem-programu-ct-ze-satelitu/

Musim byt pripojen na kabelovou tv,když chci toto satelitni vysilani vlastnit(nebo pak prijem pres antenu co ted mam muzu zrusit)? mam natocena okna na vychod,odkud se signal bere,takze by to nemel byt problem.Plati se mesicni poplatky u cs link nebo je to otazka koupe te dekodovaci karty?Na jak dlouho ta karta je,na rok?nasel jsem tam karty se zakladni nabidkou programu kolem 1 tis.kč. Staci si tedy koupit tento Cs Link komplet a pripojit se přes satelit,kde by mel byt kvalitni signal? Diky moc chlapi, snad mne pomuzete!
losos (2977)|21.8.2008 12:58
Otázek je hodně, je lépe se ptát postupně a něco si i vyhledat a přečíst. Ale zkusím zodpovědět alespoň něco :
1. parabolická anténa na příjem družic, co vysílají české programy musí být namířena prakticky na JIH, ne na východ, obzvláště Astra 1 je téměř přesně na jihu, A 3 o kousíček víc na východ.