Favicon Svethardware.cz  Svět hardware   Fórum Favicon Svetmobilne.cz  Svět mobilně Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon Digimanie.cz  Digimanie   Fórum   Galerie
Zobrazené výsledky: 1 až 2 z 2

Téma: Jak vyměnit DTS stopu za jinou?

Nováček
    Registrace
    Jul 2008

Zdravím, řeším takový problém (upozorňuju že nejsem na video žádný odborník).

DVD s klipy "Peter Gabriel - Play (The Videos)" má v DTS stopě "Dialogue normalization" nastaveno na -30dB a můj receiver Denon tuhle informaci bohužel načte, tudíž je to k neposlouchání (jde o potvrzenou chybu samotným Gabrielem - postihuje to především novější receivery Denon).
    Povedlo se mi ty DTS stopy pomocí Vobedit z VOB(ů) dostat (každý klip má vlastní VOB), našel jsem i prográmek "DTS Parser", který dokáže ty DTS stopy opravit (neboli odstranit "Dialogue normalization") a teď bych potřeboval tyhle opravený DTS stopy vyměnit za ty původní ve všech VOBech a přitom nenarušit původní strukturu DVD - ale vůbec netušim jak na to...

Mohl by mi někdo poradit? Uvítám jakýkoliv nápad - předem díky.
    Odpovídat lze po přihlášení

Banned
    Registrace
    Feb 2007

Tych postupov je aj tu myslim, ze dost, skus pohladat, ale ak si uz pouzil VobEdit, tak nemusisi ist dalko, skus aj jeho brata IfoEdit a reauthor, ale treba este menu...
    Odpovídat lze po přihlášení

Podobná témata

1. tx-p46g30e za co vymenit
    Od cin v sekci Televize: LCD, plazma
    Reakcí: 15
    Poslední příspěvek: 14-11-2011, 06:51
  2. Videokamery: Vymenit kameru Panasonic miniDV za HD?
    Od Neregistrovaný v sekci Poradna
    Reakcí: 3
    Poslední příspěvek: 30-08-2011, 08:40
  3. STB s jinou televizí
    Od kerosen v sekci DVB-C
    Reakcí: 9
    Poslední příspěvek: 18-07-2010, 18:21
  4. Jak vyměnit konvertor?
    Od tukan013 v sekci DVB-S
    Reakcí: 2
    Poslední příspěvek: 30-12-2009, 10:12
  5. video format DV. Jak v nem vymenit audio tak, aby...
    Od Fantas! v sekci Editace videa
    Reakcí: 16