Favicon Svethardware.cz  Svět hardware   Fórum Favicon Svetmobilne.cz  Svět mobilně Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon Digimanie.cz  Digimanie   Fórum   Galerie
Strana 1 z 3 123 PosledníPoslední
Zobrazené výsledky: 1 až 15 z 45

Téma: Procoder3 a nastaveni bitrate z duvodu velikosti media

biz biz je offline
    Nováček Avatar uživatele biz
    Registrace
    Dec 2004

Omlouvam se jestli uz tema bylo nekde reseno. Jsem laik. Doposud jsem soubory DV AVI enkodoval v CCE. Ted vetsinou jsou to koncerty ruzne delky od 75 do 120 min. K nastaveni CCE (max. min, average bitrate) jsem pouzival sikovnou kalkulacku http://dvd-hq.info/bitrate_calculator.php. Na zaklade toho to CCE vzdy enkodoval presne. Ted zkousim ProCoder3, ale nejsem schopen obdobne vhodny bitrate pro 2VBR nastavit. Jaky pouzivate postup? ProCoder ma udajne i nastaveni na vyplneni media. Nejak to nemohu najit. Poradite nekdo? Kdyz to nastavim jak nejlepe si myslim, tak mi vyjedou 2 soubory o celkove velikosti 4,662 GB, coz mi authoringovy program nechce vzit.
    Naposledy upraveno uživatelem biz: 25-06-2008 v 17:26
    Odpovídat lze po přihlášení

StD StD je offline
    Je tu pořád Avatar uživatele StD
    Registrace
    Mar 2004

Nevím jak u 3ky, ale u 2ky se to nastavuje v patřičném řádku obrazovky Target - Advanced nahoře, tam kde se volí Splitting - No Splitting.
    Jinak nechápu, co máš za problem s těmi 2 soubory - pokud je to jeden m2v a jeden wav, pak je to správně, tak to ma byť... u nastavení pro DVD Mastering Quality. Když ten wav zkonvertuješ na ac3, tak se těch 120 min. musí v poho na DVD5 vejít.

biz biz je offline
    Nováček Avatar uživatele biz
    Registrace
    Dec 2004

Diky, zkusim. No problem je ten, ze kdyz to necham ve WAVu, tak je to moc velke a kdyz ten zvukovy soubor prevedu do jineho formatu, tak mi zase treba 20% na DVD5 zbyva. Takze bych potreboval vedet podle ceho nastavujte MIN, AVERAGE, MAX bitrate.

Banned
    Registrace
    Feb 2007