Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Z kamery do PC-která bude lepší karta?

T13 (12)|5.6.2008 04:26
Ahoj.Chtěl bych si z kamery Hi8 stáhnout do PC nahrané videa (a pak nějak v PC zpracovat).Na netu mám možnost koupit tyto karty: WinTV-PVR-350 a Canopus DVRaptor RT-2.Která by byla lepší?U toho Canopusu se mi zdá, že není možnost analogového vstupu (vstup pouze digitální).Bohužel, moje kamera má jen analogové výstupy (s-video nebo kompozit).Nebo prosím, jestli máte jiný tip, poraďte něco jiného.Jde mi hlavně dostat záznam do PC v co nejmíň zhoršené kvalitě.
Díky moc, jsem v tomto nováček.
Pitomec (10211)|6.6.2008 08:35
Canopus ADVC-1394, AceDVio, ADVC-50(55), 100(110), 300. Nebo kameru D8 s reprodukcí Hi8.
Alf (888)|6.6.2008 19:55
RT-2 není určená pro grabování analogu a použitelná je v tomto případě pouze s Pitomcem zmíněnou kamerou D8.
PVR-350 má HW enkodér do MPEG-2 a je to jednoznačně lepší volba. Pitomcem doporučované Canopusy jsou drahé a mají význam pouze v případě následné úpravy nagrabovaného videa nějakými filtry.
T13 (12)|7.6.2008 01:57
[QUOTE=Alf;180339]RT-2 není určená pro grabování analogu a použitelná je v tomto případě pouze s Pitomcem zmíněnou kamerou D8.
PVR-350 má HW enkodér do MPEG-2 a je to jednoznačně lepší volba. Pitomcem doporučované Canopusy jsou drahé a mají význam pouze v případě následné úpravy nagrabovaného videa nějakými filtry.[/QUOTE]
Starší názory od Pitomce jsem četl, ale ty Canopusy jsou jistě dobré, ale drahé.Díval jsem se trochu i po inzerci-nic jsem nenašel.A nová, myslím že ten typ 50 stojí kolem 4700,-.Takže ta PVR 350 to zkomprimuje rovnou do MPG2 a stím se už v PC mnoho dělat nedá?Jako žádné třeba zesvětlení, přibarvení, zosření atd, jestli tomu dobře rozumím?Nepude to uložit v nějaké nekomprimované formě?Díky moc za odpověď.