Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

AVermedia A310 problém

Yrowen (2)|1.6.2008 20:32
Zdravím, na začátku bych chtěl jen podotknout, že jsem laik, tudíž nemám schopnosti počítačového mága. Mám Acer Aspire 5920G, kde již byl integrovaný tv tuner AVermedia A310. Fajn, řekl jsem si a při první možnosti jsem ho chtěl vyzkoušet. Zapojil jsem tu malou anténu a spustil Acer Arcade Deluxe, ale ouha! Žádné programy mi to nenašlo i když jsem v oblasti, kde by mělo být digitální vysílání dostupné. Tak se tedy ptám, jestli mám nějakou šanci naladit nějakou stanici nebo si sehnat nějaký jiný software anebo počkat až bude digitální vysílání běžným standardem? Co potřebuju k příjmu signálu v pc?? Pozn. v Media Centru na Vistě to neběhá. Děkuji za případné odpovědi.
Aliens_II (380)|2.6.2008 07:52
[QUOTE=Yrowen;179754]Zdravím, na začátku bych chtěl jen podotknout, že jsem laik, tudíž nemám schopnosti počítačového mága. Mám Acer Aspire 5920G, kde již byl integrovaný tv tuner AVermedia A310. Fajn, řekl jsem si a při první možnosti jsem ho chtěl vyzkoušet. Zapojil jsem tu malou anténu a spustil Acer Arcade Deluxe, ale ouha! Žádné programy mi to nenašlo i když jsem v oblasti, kde by mělo být digitální vysílání dostupné. Tak se tedy ptám, jestli mám nějakou šanci naladit nějakou stanici nebo si sehnat nějaký jiný software anebo počkat až bude digitální vysílání běžným standardem? Co potřebuju k příjmu signálu v pc?? Pozn. v Media Centru na Vistě to neběhá. Děkuji za případné odpovědi.[/QUOTE]

Pohledal bych spíše software dodávaný k tomu DVB-T. Jinak to že jsi v oblasti signálu DVB-t neznamená, že jej doma v místnosti chytneš. Jsou místa, kde je nutná venkovní anténa, takže problém může být i v tomto.