Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Samsung NV24HD? nebo poradite neco jiného

jikoloj (26)|25.5.2008 18:23
ahoj, hledám něco malého na natáčení videii. nejvíce by se mě libil Samsung NV24HD, potom se mě zamlouvá i Sanyo CA 65 (ta vodotěsná) u Samsungu se mě líbí širokoúhlé video.

Jsem tady nováček a tak mám možná hloupou otázku. jak to je s kvalitou videa třeba u toho samsungu a sanyo HD700 mají mít oba stejnou kvalitu (rozlišení). Bude mít kamera o hodně lepší kvalitu videa než video na foťáku a proč?

nebo doporučíte něco jiného? využití by mělo být především v přirodě na dovolené. děkuji
Ondras_ (204)|25.5.2008 23:56
NV24HD má tendenci ke smear efektu (svislé pruhy), dost přepaluje a nenatáčí zvuk při zoomování. Na foťák se při to čení videa chová klidně a nepřeostřuje agresivně. Optika v rámci toho, co hledáš použitelná.

HD700 nemá smear ani nepřepaluje jako NV24HD, ale má příšernou optiku, vhodnou max na SD.

Takže pokud vybíráš z těchto dvou, tak volba je složitá. Oba mají hodně nevýhod.
michal_h (492)|26.5.2008 11:07
ten přístroj má být pro tebe prvořadě jako foťák a pouze okrajově natočit video?
jikoloj (26)|26.5.2008 17:43
má to být spíše kamera než foták, na focení mam dslr. a klidně to muže být něco jiného. mám tu asi 20 miniDV pásek po panasoniku (ted nevim co to bylo, nejaky 3ccd, šel na reklamaci a už se nevrátil) a u těch pásek mě vadí to dlouhé předělávaní než se to přetočí a potom zase předělá do nějakého menšiho formatu...

proto hledám něco na sd kde se to tak leda vystříha a polepí :)

klidně to múže být něco co mi poradíte nejlépe do 10000 ale múže být i 15000

takové podmínky moje asi : malá, lehká, pěkný obraz. (že by sanyo hd1000:) ?)
Antonin (238)|26.5.2008 18:43
Sanyo HD1000 je šikovný stroj.