Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Stažení z kamery do PC - problém

muzikant (62)|19.2.2008 16:51
Na starém PC jsem používal FireWire, které bylo na zvukové kartě. Na novém PC je již na zákl.desce. A nyní o problému : Pokud nyní kameru (Panasonic NV-DS-27) k PC připojím se síťovým napájením, PC ji nenajde ! Jakmile vyměním síť.napájení za akumulátor, je ihned kamera nalezena. Dříve mi toto kamera nedělala. To samé dělá i s jinými kamerami. Zdá se mi, jestli to nebylo vlivem FireWire, který byl na zvuk.kartě a zde jej mám přímo na zákl.desce. Je nyní dost nepraktické stahovat z kamery třeba 2 kazety a stále dobíjet akumulátor. Ale zatím jsem na nic nepřišel a měl jsem zde i technika, od výrobce-(sestavovatele) PC. Neví někdo co s tím ?
Pave1 (4279)|19.2.2008 17:31
zkoušel jsi to jinde (než u sebe doma), nejlépe i s jiným počítačem? Chová se kamera na jiném PC (případně někde jinde) jinak? Zkus to někde u někoho, mohlo by tě to nasměrovat k odpovědi.
muzikant (62)|19.2.2008 18:53
Zkoušel jsem to u syna, který má zákl.desku intel. a je to to samé. Já mám desku Maxxon.
siSINka (122)|19.2.2008 19:28
1) máš-li možnost, zkus použít jiný FW kabel
2) PC i kamera by měly být v jedné el. zásuvce; místo (občas pofidérní) rozdvojky bych použil raději prodlužku s několika zásuvkama na konci. Něco jako tohle: http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=33581
Pave1 (4279)|19.2.2008 20:00
Tak pokud se kamera takhle chová na více PC, tak se obrať na servis (pro radu případně opravu). Zkušený technik v servisu by ti měl umět poradit (případně problém vyřešit opravou).
muzikant (62)|19.2.2008 20:22
1) Vyzkoušeny 3 kabely.
2) Vše je z jedné 8 zásuvkové prodlužky.
3) Zhora uvedeno, že technik mi to přišel řešit domů a na nic nepřišel.
Nyní ještě čekám na odrušenou zásuvku. To jediné mi byl schopen poradit !