Favicon Svethardware.cz  Svět hardware   Fórum Favicon Svetmobilne.cz  Svět mobilně Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon Digimanie.cz  Digimanie   Fórum   Galerie
Strana 1 z 2 12 PosledníPoslední
Zobrazené výsledky: 1 až 15 z 19

Téma: Stažení z kamery do PC - problém

Nováček
    Registrace
    May 2004

Na starém PC jsem používal FireWire, které bylo na zvukové kartě. Na novém PC je již na zákl.desce. A nyní o problému : Pokud nyní kameru (Panasonic NV-DS-27) k PC připojím se síťovým napájením, PC ji nenajde ! Jakmile vyměním síť.napájení za akumulátor, je ihned kamera nalezena. Dříve mi toto kamera nedělala. To samé dělá i s jinými kamerami. Zdá se mi, jestli to nebylo vlivem FireWire, který byl na zvuk.kartě a zde jej mám přímo na zákl.desce. Je nyní dost nepraktické stahovat z kamery třeba 2 kazety a stále dobíjet akumulátor. Ale zatím jsem na nic nepřišel a měl jsem zde i technika, od výrobce-(sestavovatele) PC. Neví někdo co s tím ?
    Odpovídat lze po přihlášení

Je tu pořád
    Registrace
    Aug 2007

zkoušel jsi to jinde (než u sebe doma), nejlépe i s jiným počítačem? Chová se kamera na jiném PC (případně někde jinde) jinak? Zkus to někde u někoho, mohlo by tě to nasměrovat k odpovědi.

Nováček
    Registrace
    May 2004

Zkoušel jsem to u syna, který má zákl.desku intel. a je to to samé. Já mám desku Maxxon.

Je tu občas
    Registrace
    Jan 2008

1) máš-li možnost, zkus použít jiný FW kabel
    2) PC i kamera by měly být v jedné el. zásuvce; místo (občas pofidérní) rozdvojky bych použil raději prodlužku s několika zásuvkama na konci. Něco jako tohle: http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=33581

Je tu pořád
    Registrace
    Aug 2007

Tak pokud se kamera takhle chová na více PC, tak se obrať na servis (pro radu případně opravu). Zkušený technik v servisu by ti měl umět poradit (případně problém vyřešit opravou).

Nováček
    Registrace
    May 2004

1) Vyzkoušeny 3 kabely.
    2) Vše je z jedné 8 zásuvkové prodlužky.