Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Jak vypálit záznamy z TV na DVD ?

konecm39 (80)|22.12.2007 18:30
Jsem úplný začátečník v problematice videa a proto se omlouvám, jestli můj dotaz byl již někde řešen. Prohlédl jsem si obsah tohoto tématu, ale nikde jsem nepřišel na to, jak řešit tuto situaci. Mám kartu DTV 2000H a při nahrání nějakého pořadu televize se to uloží do souboru s příponou MPG. Já bych si chtěl některé věci vypálit na DVD, ale nevím, jak to udělat. Mám vypalovací program Nero v. 6.3.02 . Ten po mně ale chce při zadání vypalování DVD-Video soubor Video_TS. Jak převést soubor s příponou MPG na takový, který by bylo možné vypálit na DVD a potom přehrávat v DVD přehrávači? Pokud je tento popis někde uveden, stačilo by mně na něho odkázat a pokusil bych se s tím vyrovnat. Měl bych něco udělat již v nastavení TV karty a případně jaké programy jsou k této další činnosti potřebné? Samozřejmě bych uvítal programy freeware.
Alf (888)|22.12.2007 23:35
Pokud máš kompletní Nero, jeho součástí je i Nero Vision, což je authoringový program.
StD (8612)|23.12.2007 02:06
Alf: Ale fuj! Nero je pro blby, co si neví rady se zavázáním tkaniček a to ty doporučuješ?! Je pravda, že to používají i jiní B. co ti pak prodávají komerční DVD, pár jich znám, ale proč to nejde jinak? Něco od Cyberlinku by se třeba nešiklo? Co takhle PowerProducer? (Z těch bundlovaných SW). Své co používám nenabízím (jsou to NE-free SW).
Doom (2331)|23.12.2007 07:49
Leadtek ke kartám dává nějaký soft Movie Factory od Uleadu - pokud si dobře vzpomínám, na první krůčky ve střihu videa a dělání DVD byl docela dobrý a jednoduchý.
Alf (888)|23.12.2007 09:42
StD