Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

trhané video při audio playback ve VD capture

aalf (7)|19.12.2007 08:32
Při zaškrtnutí volby audio playback ve VirtulDub se video ve capture modu značně zpomalí. Zkoušel jsem i víc verzí VirtualDub (1.6.19, 1.7.7). Bez této volby zachytávání zvuku i videa funguje, jen ten zvuk není slyšet:( Ve WinFast PVR2 vše běží normálně. Karta Leadtek DTV2000H. Myslím, že mi to fungovalo normálně předtím, než jsem dal nové ovladače ke kartě z netu. Tak jsem vrátil staré, ale bez úspěchu. Netušíte někdo, čím to může být? Díky.
Morphean (1)|25.12.2007 13:27
Kartu mám druhý den. mám stejný problém. Poradí někdo. Jsem úplná nováček co se videa týče.
jaromir9909 (269)|27.12.2007 11:44
Zachytávám bez této volby a je vše OK. Proto vám asi moc nepomohu, ale třebas vás k něčemu "nakopnu".
Pokud jsem to správně pochopil, je tato volba určena pro karty s podporou digitalizace audia. Já takovou kartu nemám a zvuk mám zapojen do zvukové karty, přes kterou ho digitalizuji, a vše mi jede se zvukem bez této volby. Pokud ji zaškrtnu, pak se mi video taky zpomalí. Předpokládám, že tato volba je určena pro capture digitálního zvuku z TV karty a playbacku ze zvukové karty, ktrá by měla být propojena káblíkem. Ale jak jsem psal, nemám takovou kartu, abych toto vyzkoušel, ani neznám Leadtek DTV2000H.
aalf (7)|2.1.2008 20:48
Asi to bude nějak tak, jak píše jaromir9909. Bude to nějaký playback využívající CPU. U této karty se zvuk propojuje přes externí vstup nebo CD kabel na zvukovku. To mám zapojeno stále stejně...Po reinstalaci celého PC je zvuk slyšet při zachytávání i bez této volby...čert ví, čím to bylo...Jen doufám, že se to nebude opakovat. Teď už řeším jiné problémy - jak nejlépe zachytávat z NTSC kamery, ale to bude na jiné téma...
aalf (7)|4.1.2008 23:51