Favicon Svethardware.cz  Svět hardware   Fórum Favicon Svetmobilne.cz  Svět mobilně Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon Digimanie.cz  Digimanie   Fórum   Galerie
Zobrazené výsledky: 1 až 5 z 5

Téma: trhané video při audio playback ve VD capture

Nováček
    Registrace
    Dec 2007

Při zaškrtnutí volby audio playback ve VirtulDub se video ve capture modu značně zpomalí. Zkoušel jsem i víc verzí VirtualDub (1.6.19, 1.7.7). Bez této volby zachytávání zvuku i videa funguje, jen ten zvuk není slyšet Ve WinFast PVR2 vše běží normálně. Karta Leadtek DTV2000H. Myslím, že mi to fungovalo normálně předtím, než jsem dal nové ovladače ke kartě z netu. Tak jsem vrátil staré, ale bez úspěchu. Netušíte někdo, čím to může být? Díky.
    Odpovídat lze po přihlášení

Nováček
    Registrace
    Dec 2007

Kartu mám druhý den. mám stejný problém. Poradí někdo. Jsem úplná nováček co se videa týče.

Je tu občas Avatar uživatele jaromir9909
    Registrace
    Aug 2005

Zachytávám bez této volby a je vše OK. Proto vám asi moc nepomohu, ale třebas vás k něčemu "nakopnu".
    Pokud jsem to správně pochopil, je tato volba určena pro karty s podporou digitalizace audia. Já takovou kartu nemám a zvuk mám zapojen do zvukové karty, přes kterou ho digitalizuji, a vše mi jede se zvukem bez této volby. Pokud ji zaškrtnu, pak se mi video taky zpomalí. Předpokládám, že tato volba je určena pro capture digitálního zvuku z TV karty a playbacku ze zvukové karty, ktrá by měla být propojena káblíkem. Ale jak jsem psal, nemám takovou kartu, abych toto vyzkoušel, ani neznám Leadtek DTV2000H.

Nováček
    Registrace
    Dec 2007