Favicon Svethardware.cz  Svět hardware   Fórum Favicon Svetmobilne.cz  Svět mobilně Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon Digimanie.cz  Digimanie   Fórum   Galerie Společnost oXy Online s.r.o.
Zobrazené výsledky: 1 až 6 z 6

Téma: Grabovani v EDIUSu

Nováček
    Registrace
    Oct 2007

Dobrý den prosím o radu.Mám kameru SONY HVR Z1E a střižnu Canopus Edius 4.51 a potřeboval bych poradit jaký mám zvolit formát pro hdv.Pro import mám nastaveno rozlišení 1920x1080 50i ale pro export tohle rozlišení není.Prosím pomoc.Jsem v tomhle oboru začátečník takže jestli jsem ze sebe udělal vola tak se omlouvám.
    Odpovídat lze po přihlášení

Banned
    Registrace
    Feb 2007

A odkedy ma Z1 (HDV) 1920x1080 ???

Nováček
    Registrace
    Jan 2008

pri stahovani [lepe receno kopirovani] dat z pasky do pc se nic nenastavuje. data se proste kopiruji beze zmeny. idealni udelatko na to je hdv split [ http://strony.aster.pl/paviko ]. zkopiruje data beze zmeny, bez rekomprese, resize atd... rozdeli na jednotlive soubory podle strihu. pokud uz pri kopirovani dat z kamery provedete rekomprese, zbytecne snizite kvalitu videa a nic tim neziskate...

Banned
    Registrace
    Feb 2007

Myslim ze je lepsi Capture priamo vo Vegase. Na sceny nedelim, zbytocne si nerobim dvojitu pracu pri strihu..

Nováček
    Registrace
    Jan 2008

no ja tedy si nechci robit dvojtou praci a proto necham sw rozdelit video na sceny a ediusu pak mam naskladano vsechno pekne za sebou a hned vidim kde co je, ne slite vsecko do jednoho megasouboru. asi je to o zvyku, ale videl jsem to a naucili me to v profi TV a je to moc uzitecna vec.

Banned
    Registrace
    Feb 2007

Citace Původně odesláno od xsys Zobrazit příspěvek