Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Grabovani v EDIUSu

majky111 (27)|9.12.2007 11:27
Dobrý den prosím o radu.Mám kameru SONY HVR Z1E a střižnu Canopus Edius 4.51 a potřeboval bych poradit jaký mám zvolit formát pro hdv.Pro import mám nastaveno rozlišení 1920x1080 50i ale pro export tohle rozlišení není.Prosím pomoc.Jsem v tomhle oboru začátečník takže jestli jsem ze sebe udělal vola tak se omlouvám.
stayman (12393)|9.12.2007 22:46
A odkedy ma Z1 (HDV) 1920x1080 ??? :eek:
xsys (10)|8.1.2008 00:24
pri stahovani [lepe receno kopirovani] dat z pasky do pc se nic nenastavuje. data se proste kopiruji beze zmeny. idealni udelatko na to je hdv split [ http://strony.aster.pl/paviko ]. zkopiruje data beze zmeny, bez rekomprese, resize atd... rozdeli na jednotlive soubory podle strihu. pokud uz pri kopirovani dat z kamery provedete rekomprese, zbytecne snizite kvalitu videa a nic tim neziskate...
stayman (12393)|8.1.2008 00:44
Myslim ze je lepsi Capture priamo vo Vegase. Na sceny nedelim, zbytocne si nerobim dvojitu pracu pri strihu..
xsys (10)|9.1.2008 07:56
no ja tedy si nechci robit dvojtou praci a proto necham sw rozdelit video na sceny a ediusu pak mam naskladano vsechno pekne za sebou a hned vidim kde co je, ne slite vsecko do jednoho megasouboru. asi je to o zvyku, ale videl jsem to a naucili me to v profi TV a je to moc uzitecna vec.
stayman (12393)|9.1.2008 11:57
[QUOTE=xsys;161262]no ja tedy si nechci robit dvojtou praci a proto necham sw rozdelit video na sceny a ediusu pak mam naskladano vsechno pekne za sebou a hned vidim kde co je, ne slite vsecko do jednoho megasouboru. asi je to o zvyku, ale videl jsem to a naucili me to v profi TV a je to moc uzitecna vec.[/QUOTE]