Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

převod z DVD kamery do AVI

lubasj (29)|28.7.2007 09:17
Zdravím ,

potřebuji rady zkušených. Známá bohužel koupila Panasonic DVD kameru a zároveň si pořídila nový PC. Ve střihu Videa nejsem žádný amatér, bohužel jsem ale jakýkoukoliv obdobu mpeg2 komprese odmítal zpracovávat až do doby, kdy vystal požadavek laika naučit zpracovávat Video z DVD kamery.

Výstup DVD kamer je náš známý formát mpeg2, plně kompatibilní přímo se stolními přehrávači až na koncovku :-) Problém nastává v okamžiku , kdy mám jednoduše vysvětlit jak udělá z mpeg2 formátu AVI formát.

- pomocí TMCPG dostanu čistý mpeg2 pouze VIDEO
- pomocí TMPCG dopstanu AUDIO stopu v AC3

proč to chci ? má zakoupený Pinnacle Studio ,obraz v pohodě ale AC3 neumí (nutno zakoupit další licenci)

Neexistuje jednoduchý Free (či levný) prográmek na upravu přímo mpeg2 formátu ? (nároky jsou minimální , pouze stříhat, doplňit hudbou . . .žádné efekty nic) ?

omlouvám se za blbý dotaz , všechno zpracovávám v DV a pouzivam Canopus ACDV-300, takže nemusí řešit tyhle kraviny :-)

Lubas Jiří
Pitomec (10211)|28.7.2007 09:19
Womble MPEG Video Wizard
lubasj (29)|28.7.2007 09:31
děkuji , hned stáhnu Trial . . . 100$ je v pohodě :-)
Pitomec (10211)|28.7.2007 09:43
To je tak drahý? :-D
mirekv (7169)|1.8.2007 10:25
Pitomec: Kolik jsi zaplatil Ty? :))
Pitomec (10211)|1.8.2007 11:39
Ani se neptej :D
vorlik (13)|7.8.2007 13:16
Známá bohužel koupila Panasonic DVD kameru a zároveň si pořídila nový PC. Ve střihu Videa nejsem žádný amatér, bohužel jsem ale jakýkoukoliv obdobu mpeg2 komprese odmítal zpracovávat až do doby, kdy vystal požadavek laika naučit zpracovávat Video z DVD kamery.
proč to chci ? má zakoupený Pinnacle Studio ,obraz v pohodě ale AC3 neumí (nutno zakoupit další licenci)