Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Převod Videa z VHS do Pc

danny1 (41)|13.5.2007 13:20
Ahoj.Předem se omlouvám za svou neodbornost,ale jsem naprostý začátečník.Rád bych si převedl starší záznamy z VHS do PC,trochu je upravil,a pak expotoval.K účelu převedení VHS do PC jsem si zakoupil hardware Pinnacle Dazzle DVC 130.Problémem je,že používám soft Sony Vegas 7,a do něj mi to VHS nejde natáhnout/ani za použití převodníku Dazzle/.Zkoušel jsem i trial verze Ulead 10plus,Adobe Prem Elements,ale výsledek stejný...K tomu Dazzle byl přiložen soft od Pinnacle/ DVD instant a Pinnacle 10QS/,v těch to sice převést jde,ale já je nechci používat.Navíc VHS převedené do Pc přes Pinnacle 10 v DVD kvalitě se mi pak při úpravách ve Vegasu seká a řádkování je velice "hrubé".Rád bych proto,kdyby mi někdo mohl poradit,jaký soft či hardware k převodu použít,abych i nadále mohl editovat ve "svém" Vegasu.Předem díky za každou dobrou radu
BOBA (590)|13.5.2007 14:55
Nejsem si ouplně jistý, ale ten Dazzle spolupracuje pouze s Pináklem. Jestli to jde, tak si to stáhni jako Pal Dv. Do Mpeg to není zrovna šťastné řešení.
danny1 (41)|14.5.2007 16:32
Bobo,díky za reakci.Snažím se v této problematice teprve orientovat...Netušil jsem,že Dazzle spolupracuje pouze s Pinnaclem,jinak bych ho ani nekupoval.Export do Pc přez Pinnacle se mi bohužel nabízí pouze ve formátu MPEG,a to v kvalitě nízké,dobré,výborné/DV kvalita/,a vlastní nastavení.Ale výsledkem po převodu je vždy formát MPEG,který mi ale s Vegasem nespolupracuje.Ovšem pokud tento MPEG formát převedu následně do AVI,funguje ve Vegasu naprosto v pohodě.Ale i jako laik si myslím,že každým převodem ztrácím na kvalitě,nebo se mýlím?Moc děkuji za další případnou radu.A propo,poradil by jsi mi nějaký jiný soft,či hardware pro převod z VHS do Pc?Ještě jednou díky