Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

tv signál do více Televizí

Athlon4000 (22)|21.2.2007 11:03
mám problem z rozhozením televizního signálu do více televizorů ..jsem úplný laik co se týče zapojení anteny ,nastavení ,sloučení anten ,přidání zesilovače a rozbočovačů ,zkouším to ale vůbec mě to nejde .chtěl bych to zapojit zatím asi na 4 televize, ale nevím co na to potřebuji .poraďte prosím díky
Ivo Mašek (10205)|21.2.2007 14:16
Musíš mít rozbočovač.
stani (1647)|21.2.2007 15:33
Doporučuji hybridní, např. Teroz T106.
Athlon4000 (22)|22.2.2007 06:48
potřebuji k tomuto rozbočovači také nějaký zesilovač?
Diablo (668)|22.2.2007 07:41
Záleží jakou úroveň máš vstupního signálu.
leo (345)|22.2.2007 11:31
Radši bych se na tvém místě podíval po aktivním rozbočovači, který již má zesilovač integrovaný. Útlum 8dB je už docela dost, to by už moje TV karta byla nepoužitelná.
stani (1647)|22.2.2007 11:40
Ale není. Když je signál dostatečně silný(např. kabelovka), tak se to vůbec nepozná. Měli jsme na prodejně rozbočen signál na 30(!) TV pomocí neaktivních rozbočovačů a to bylo připojeno na společnou anténu na baráku(!!!). Když je dobrý signál(= kabelovka nebo kvalitní domovní zesilovač) jsou aktivní rozbočovače(v domácím použití) naprosto nevhodné, mohou způsobit tzv. zahlcení, interference, apod.

Ten rozbočovač od Terozu je naprosto ideální.
rx (50)|22.2.2007 17:20
Pravda je taková, že TV zesilovač, by se měl používat jen a pouze v nevyhnutelném případě. Platí to i pro anténní zesilovače.

TV zesilovač vždy degraduje signál.
leo (345)|22.2.2007 18:53
Stani: