Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

MPEG ve Vegasu

Hajda (2)|27.12.2006 16:35
Ahoj, předem se omlouvám jestli se tento problém už někde řešil, ale ať hledám, jak hledám, nemůžu najít.
Takže problém:
Dostal jsem od ježíška kameru Sony DC40, což ale není tak důležité. Natočil jsem nějakej klip...cca 11 minut...pouhým přejmenováním jsem udělal .mpg soubor a hodil to do vegasu že si to nastříhám,dám k tomu nějaký obrázky,přechody,efekty atd atd. Jenže ve vegasu se mi vložil klip, kterej se tváří že má pouze 3 minuty. Když ho roztáhnu,tak se jakoby opakuje. No snad jste mě pochopili a doufám, že poradíte. Jsem začátečník na poli střihu a editace videa a tohle mě dost štve hned na začátku.

EDIT: Problém se zdá být vyřešen...stáhnul jsem si mpeg2cut2 a klipy si z původního .mpgu nastříhal jak potřebuju a mpg2cut2 to - zdá se - uložil s tim správným údajem o čase
Pears (1027)|27.12.2006 17:54
[code]Sony DC40[/code]
To jsi musel celej rok zlobit ne, ze ti jezisek dal takovou "vec"? :-D Ale proti gustu....
Nechapu proc s tim videem lezes do Vegasu, kdyz ti mpeg z DVD bude znova prepocitavat a to je pak k :-k :-k :-k
Hajda (2)|27.12.2006 18:53
Proč do vegasu? no protože jsem na něj "zvyklej". Dělal jsem v něm dřív nějaký counter-strike videa atd. Jasně,když nebudu chtít nějaký spešl úpravy jenom to sestříhám třeba v už zmiňovaném mpeg2cut2 ale když si s tim videem chci trochu víc pohrát. A nikde jsem nenepsal, že to chci zpátky dávat na DVD... Spíš jsem počítal s tim že to DivX
Pears (1027)|28.12.2006 17:02
[quote]A nikde jsem nenepsal, že to chci zpátky dávat na DVD... Spíš jsem počítal s tim že to DivX[/quote]

:-? :-?
Tak potom nechapu proc sis u jeziska objednal DVD kameru, kdyz to potom chces prznit do DivX. No to je jedno. Preju ti hodne uspechu pri nataceni.
Pears (1027)|28.12.2006 17:04