Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Problém s přehráváním videí

Rival (3)|17.12.2006 23:06
Předem bych chtěl upozornit, že jsem celkem laik co se týče kompů (ale spustit počítač umím :-D)

Ze svého problému jsem poněkud nešťastný. Mám notebook HP nx6110 bez jakýchkoliv úprav. Tedy Notebook HP nx6110 1,5Ghz, 256MB RAM. , grafická karta Intel 128MB sdílená. 40GB HDD 5400ot.

Nedávno se při přehrávání videí začaly objevovat podivné pruhy a jiné hnusy. V domnění, že se zasvinil soft jsem provedl totální reinstal. Nainstaloval Win XP Pro, kodeky (k-lite). Ale úkazy na videu byly stále. Zkusil jsem tedy jiné kodeky (snad nějaký all-in-one). Ale ani to nepomohlo. Mám všechny aktualizace pro Winy, nejnovější ovladače pro grafickou kartu (INTEL G915). Zkoušel jsem různá rozlišení, hloubky barev, úrovně HW akcelerace - nic nepomohlo.

Řekl bych tedy, že něco bude z grafárnou, jenže ještě jedna věc. Když jsem stáhnul jedno video, tak to funguje zcela bez problémů a krásně.
Pravděpodobně jde o video ve formátu Xvid, zatímco ostatní videa co jsem zkoušel (DivX,rmvb nebo klasická DVD) prostě nefungují.

Pro názornost přikládám screeny z origoš DVD:

http://www.multiweb.cz/rivalpg/cap001.jpg
http://www.multiweb.cz/rivalpg/cap002.jpg
http://www.multiweb.cz/rivalpg/cap003.jpg

Za každou radu předem děkuji :)
vlada (3470)|18.12.2006 00:23
Rival
Divný, to jsem ještě neviděl. Zkus přehrávač VLC, jak to bude hrát. Pokud to bude špatný i v něm, tak je na vině grafika.
Diablo (668)|18.12.2006 08:57
Rival
To dělá jen u MPEG2? :-I


:-!!!
Peloš (103)|18.12.2006 20:25
Píše, že mu to dělá i DivX.

Rival
Osobně bych vyzkoušel čistou instalaci bez kodeků, poté PowerDVD a co udělají originál DVD. Pokud by to bylo dobré, kodeky bych raději instaloval zvlášť.
vlada (3470)|19.12.2006 18:41
Peloš