Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Panasonic EH 65 dotazy

kyssling_tvf (24)|23.10.2006 16:32
Dobrý den, moc prosím o zodpovězení co budete vědět.

1) Opravdu nemohu nahrát z DVD film (i starší originály) nebo alespoň bez ochran na HDD ? Kamarád má LG v podobné relaci a prý mu to jde ...

2) Existuje na dálce tlačítko EJECT ? (Třeba u Philipse mě stačilo podržet STOPku)

3) Fakticky nemá přístroj Zoom ? Je možné ho tam dotlačit nějakým novým firmwarem ? (jsem laik)

4) Když si ten rekordér koupím na splátky (už ho mám) mohu to zboží v nějaké lhůtě vrátit ?

Díkes

Jaký lepší rekordér do 20 tisíc byste doporučili ?
ODSakEda (2278)|23.10.2006 18:00
5. -PC :-D
kyssling_tvf (24)|23.10.2006 21:08
Nejde mě na Hard šoupnout ani avi nebo divx. Kamarádovito na LG 199 jde ... dělám něco blbě ? Také jsem nenalezl možnost uměny titulkůu DIVx ...
Pitomec (10211)|24.10.2006 07:04
Když ten rekordér začneš používat k účelům pro něž byl stvořen, tj. na HDD záznam z TV vysílání (což si pak můžeš smahnout na placku) a k přehrávání filmů, tak s ním budeš spokojen. Jestli ale začneš vymýšlet nějaký AVI a DivX, tak to seš na špatné adrese - k tomu si kup nějakou peleš v ElectroWorldu a ne DVD rekordér Panasonic...
Vesely (1)|24.10.2006 15:41
Vim, ze DMR EH 65 neumi vypalovat na DVD-R(RW) ve formatu 16:9, ale pouze 4:3. 16:9 dá pouze na HDD a DVD-RAM. Chtel bych se zeptat, jestli nekdo nevi jestli napriklad nejaky DVD-recorder z typove rady pro rok 2007 by uz toto zvladal? Konkretne mi jde o zaznam z kamery NV GS 280. Dik.
Pitomec (10211)|24.10.2006 16:41
A NV-GS280 točí v 16/9? To snad ne... 8-)
kyssling_tvf (24)|24.10.2006 19:48
Tak ještě poddotaz jestli mohu: