Dohoda za 500 milionů USD: J.J. Abrams bude dělat pro WarnerMedia

Dohoda za 500 milionů USD: J.J. Abrams bude dělat pro WarnerMedia
, , aktualita
Ve streamovacích službách začíná být pořádný chaos. Producent a režisér J.J. Abrams je totiž v posledních fázích jednání s WarnerMedia, která jeho společnosti Bad Robot zajistí dohodu ve výši 500 milionů dolarů.
K oblíbeným
reklama
Výběr té správné streamovací služby se kvůli exkluzivnímu obsahu stává čím dál tím víc složitějším. Dostat se ke všemu obsahu se stává v podstatě nemožným, nechcete-li platit několik předplatných najednou. A nyní se na poli streamovacích služeb schyluje k další velké dohodě. Týká se společnosti WarnerMedia (která patří pod telekomunikačního giganta AT&T, kam spadá mimo jiné i HBO) a producenta a režiséra J.J. Abramse, resp. jeho produkční společnosti Bad Robot. Jednání jsou už v konečných fázích a má se jednat o kontrakt v hodnotě 500 milionů dolarů.
 
J.J. Abrams
 
J.J. Abrams, autor: Dick Thomas Johnson from Tokyo, Japan [CC BY 2.0], přes Wikimedia Commons
 
Dohoda se týká filmů, seriálů, videoher, hudby, digitálního obsahu a různých merchandise produktů. Není však jasné, zda půjde o exkluzivní dohodu, pokud se týče možnosti práce v jiných studiích. J.J. Abrams je totiž známý tím, že ve svých dohodách mívá zajištěnu neexkluzivitu, a tedy možnost dělat i pro jiná studia. Ostatně Bad Robot v minulosti dělal filmy i pro konkurenční společnosti. Např. pro Disney to byly různé díly Hvězdných válek (Star Wars: Síla se probouzí, připravovaný díl Star Wars: Vzestup Skywalkera) nebo seriál Alias, pro Paramout Pictures (Viacom) udělal např. Star Trek: Do neznáma nebo Mission: Impossible - Národ grázlů.
 
Každopádně se dá předpokládat, že ať už bude J.J. Abrams u WarnerMedia exkluzivně nebo ne, filmy, které pro WarnerMedia udělá, budou k nalezení jen na jeho nové streamovací službě a ne u konkurence. Spekuluje se, že ta bude stát až $17 měsíčně a bude zahrnovat i předplatné k službám HBO.
 


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Sony představuje televize Bravia XR A95K s technologií QD-OLED Sony představuje televize Bravia XR A95K s technologií QD-OLED
Sony představilo svou první QD-OLED televizi Bravia XR A95K. Ta má kombinovat vysoký kontrast OLED technologie s vysokým jasem typickým pro QLED. V podstatě tak jde o QLED s OLED podsvícením.
12.1.2022, aktualita, Milan Šurkala
Vizio uvádí herní televize M-Series, zvládnou až 240 Hz Vizio uvádí herní televize M-Series, zvládnou až 240 Hz
Vizio přichází na trh s novými herními chytrými televizemi M-series Quantum X LCD TV. Ty se mají pochlubit možností dosáhnout až 240Hz obnovovací frekvence, chybět nebude ani funkce variabilní frekvence (VRR).
11.1.2022, aktualita, Milan Šurkala
Hisense uvádí nové televize vrcholící řadou U9H se 120 Hz a Mini LED Hisense uvádí nové televize vrcholící řadou U9H se 120 Hz a Mini LED
Společnost Hisense také představila na veletrhu CES 2022 několik novinek. Ukázala prémiové modely řad U9H, U8H, U7H a U6H, nicméně nezapomněla ani na cenově příznivější modely A7H, A6H a A4H.
9.1.2022, aktualita, Milan Šurkala
Samsung uvedl Neo QLED se 144 Hz a 99" model s MicroLED Samsung uvedl Neo QLED se 144 Hz a 99" model s MicroLED
Na CES 2022 představila společnost Samsung i další nové produkty. Jsou mezi nimi chytré televize Neo QLED, které budou vrcholit modelem s 8K rozlišením a frekvencí 144 Hz, zajímavostí jsou i televize s MicroLED.
8.1.2022, aktualita, Milan Šurkala
LG uvedlo nové OLED TV: svou nejmenší 42" C2 a naopak největší 97" G2 LG uvedlo nové OLED TV: svou nejmenší 42" C2 a naopak největší 97" G2
LG uvedlo na veletrhu CES 2022 spoustu nových televizí. Mezi nimi se dá najít i několik zajímavostí. OLED televize výrobce budou nově k dispozici v ještě menší 42" úhlopříčce a naopak v ještě větší, 97".
7.1.2022, aktualita, Milan Šurkala