V praxi to pak znamená, že k obarvení pixelu není potřeba oddělených subpixelů, čímž vznikne jasnější a sytější obraz. Zástupci společnosti navíc tvrdí, že se to nikomu před nimi nepodařilo. Principem klasického zobrazení barev (ať už v LCD nebo svým způsobem i v lidském oku) je totiž skládání intenzity základních subpixelů (při tisku jde právě o žlutou, azurovou a purpurovou), které jsou umístěny těsně vedle sebe. A v tom je právě ten rozdíl.

Jen aby na prezentačním filmu nebyl příhodnější portrét knížete Potěmkina...
Úhlopříčka prototypu činí pouhých 3,5 palce. Na druhou stranu se však pyšní barevným gamutem o 27 % rozsahu NTSC, při rozlišení 113 ppi a gradaci 64 úrovní. O řízení všech 3 vrstev se stará společný TFT substrát. Koná tak ve čtyřech režimech: inicializace (bílá barva), zobrazení purpurové vrstvy, zobrazení žluté vrstvy a zobrazení azurové vrstvy. Samotný TFT substrát pak tvoří (dnes tolik oblíbený) nízkoteplotní polykrystalický křemík.
Zdroj: Tech-On!