TV společnosti zvažují, že odříznou streamovací služby od nových show

TV společnosti zvažují, že odříznou streamovací služby od nových show
, , aktualita

Velké americké televizní společnosti hledají cesty, jak bojovat proti konkurenci v podobě streamovacích služeb jako Hulu či Netflix. Zvažují dokonce prý i to, že je odstřihnou od nejnovějších televizních seriálů a jiných show, na něž by se muselo čekat i roky.




reklama
Obliba streamovaných filmů a seriálů je v poslední době tak vysoká, že začala nahánět strach i velkým americkým televizním společnostem, které chtějí nějak reagovat. V zásadě chtějí vyhlásit mediální válku stále více oblíbeným streamovacím službám, které na Internetu distribuují jejich materiály. Nechtějí jim rovnou odepřít přístup k nejnovějším dílům svých show, "pouze" chtějí jejich online distribuci pozdržet, což by ale efektivně znamenalo v podstatě to samé.





Předplatitelé služeb jako Netflix a Hulu si již zvykli na pohodlí, které jim dává možnost si svůj oblíbený seriál pustit kdykoliv a kdekoliv. S tím je spojený také nový fenomén "binge-watching", což znamená, že se člověk podívá na jedno posezení ne pouze na jeden díl krátkého seriálu, ale rovnou na čtyři nebo i více. I televizní společnosti se ale snaží něco podobného nabídnout, a to i u nás, ovšem stále jde o seriály protkané reklamou, které si nemůžeme pustit, kdy chceme a (u nás zvláště) nejde o žádné novinky.

Americké televizní společnosti si tedy myslí, že si pomohou vylepšit situaci tím, že odříznou streamovací služby od nejnovějších materiálů. Time Warner uvažuje konkrétně nad tím, že to aplikuje na své show ze světa superhrdinů DC Comics, což je The Flash nebo Supergirl. Ty by Time Warner uvolnil pro internetové streamování až po dvou letech od odvysílání. Pikantní je na tom to, že Time Warner chce investovat do služby Hulu a jednou z podmínek je to, aby se nabízené TV seriály neobjevovaly v nabídce Hulu už druhý den po odvysílání.

Snahy Time Warneru jsou jistě správné, pokud tedy obchodní stratégové této společnosti chtějí, aby se pirátské scéně vlila do žil nová krev. Vidět jsme to mohli třeba na příkladě seriálu Game of Thrones. V jeho případě se televizní společnosti ve světě nedokázaly dohodnout na vysílání nových dílů ve stejnou dobu, či alespoň krátce po sobě. Výsledkem bylo to, že právě Game of Thrones byl a je jeden z nejstahovanějších seriálů.

To je ale vše jen stará písnička o tom, jak se velké firmy brání nástupu moderních technologií, kterou jsme slyšeli už mnohokrát.

Zdroj: Fudzilla
Nejpopulárnější LCD televize s LED podsvícením
Nejnovější články
Panasonic a Sony chtějí mainstreamové 8K do příští Olympiády v roce 2020 Panasonic a Sony chtějí mainstreamové 8K do příští Olympiády v roce 2020
Společnosti Panasonic a Sony mají hodně smělé plány. Zatímco 4K se teprve začíná rozšiřovat, do příští letní Olympiády v Tokiu roce 2020 chtějí, aby bylo standardem ještě vyšší rozlišení 8K.
27.8.2016,  aktualita, Milan Šurkala
Akční videokamery Rollei ActionCam 415 a 425 i se 4K Akční videokamery Rollei ActionCam 415 a 425 i se 4K
Společnost Rollei uvádí na trh dvojici nových akčních videokamer ActionCam 415 a ActionCam 425. Druhá jmenovaná umí natáčet dokonce 4K videosekvence a nabídne 170° úhel záběru. Samozřejmostí je i Wi-Fi.
2.8.2016,  aktualita, Milan Šurkala
Doporučená multimediální centra: Q3 2016 Doporučená multimediální centra: Q3 2016
Co nového se událo mezi multimediálními centry za uplynulý měsíc? Budeme v roce 2016 vybírat pouze mezi záplavou dokonalých modelů s podporou 4K, nebo nás opět čeká pátrání mezi hordami nedokončených prototypů? Jaký model Vám můžeme nyní doporučit?
4.7.2016,  návod, Jakub Doležal,  12 komentářů
Loewe One Loewe One
Německá značka Loewe se proslavila svým luxusním designem a tomu odpovídající cenou. Loewe One přitom nabízí cenu nižší se zachováním luxusního vzhledu. V nabídce jsou modely s úhlopříčkou 40 a 55 palců, které se liší cenou i rozlišením.
30.6.2016,  aktualita, Pavel Zubatý
RGB vs RGBW: lze poznat „falešné“ 4K? RGB vs RGBW: lze poznat „falešné“ 4K?
Doba, kdy si zákazníci připláceli za exkluzivní technologie, je už dávno pryč. S krizí se trend obrátil a dnes musí výrobci hledat cesty, jak ušetřit. Příkladem budiž RGBW panely, které se tváří jako 4K, avšak ve skutečnosti úplně nejsou. Lze to ale poznat?
22.6.2016,  článek, Jakub Doležal,  10 komentářů