Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Skylink mění podmínky ohledně zavedení servisního poplatku

27.8.2012, Jan Vítek, aktualita
Před necelým měsícem Český telekomunikační úřad informoval o vyšetřování zavedení servisních poplatků u služeb Skylink a CS Link, na což nyní reaguje jejich provozovatel tiskovou zprávou upravující podmínky. Posuďte sami, co nabízí...
Dřívejší zpráva ČTÚ apelovala na zákazníky, ať vyjádří nesouhlas se zavedením servisních poplatků na dříve inzerované bezplatné služby provozované firmou M77 Group S.A. Ta nyní rozhodla o změně akčních nabídek spojených se zavedením Servisního poplatku a výměnou karet. Ty evidentně zcela neruší, ale jejich placení u Skylink odkládá na jeden až dva roky a přidává další promo nabídky.





Pro karty Skylink Standard HD platí:
  • Karty registrované do 31. 12. 2012 včetně mají v ceně zahrnut Servisní poplatek na 24 měsíců + promo placené nabídky na 2 měsíce od data registrace karty.
  • Karty registrované po 31. 12. 2012 mají v ceně zahrnut Servisní poplatek na 12 měsíců + promo placené nabídky na 2 měsíce od data registrace karty.


Pro karty Skylink Výměna platí:
  • Karty registrované do 15. 9. 2012 včetně mají v ceně zahrnut Servisní poplatek na 24 měsíců + promo placené nabídky na 2 měsíce od data registrace karty.
  • Karty registrované od 16. do 30. 9. 2012 včetně mají v ceně zahrnut Servisní poplatek na 12 měsíců + promo placené nabídky na 2 měsíce od data registrace karty.
  • Karty registrované od 1. 10. 2012 včetně mají v ceně zahrnut Servisní poplatek na 12 měsíců.

Zdroj: TZ M77 Group S.A.