GoGen přináší 4K LED TV s Dolby Vision a rozumnými cenami

27.6.2020, Jáchym Šlik, aktualita
V portfoliu české značky GoGen pro rok 2020 najdeme řadu televizorů TVU W652, která zahrnuje čtyři úhlopříčky od 43 do 65 palců. Představuje zajímavou alternativu pro zájemce o cenově dostupnou 4K Smart TV.
Ne pro každého zákazníka je při výběru televizoru rozhodující značka. Mnozí dají raději přednost výhodné ceně, proto mají na trhu své místo i menší značky jako český GoGen. Jeho novinkou pro rok 2020 je řada televizorů TVU W652. Není určena pro nejnáročnější diváky, ale spíše pro zákazníky, kteří požadují 4K TV s inteligentními funkcemi za rozumnou cenu. Televizory jsou dostupné v úhlopříčkách 43, 50, 55 a 65 palců. Všechny modely využívají podsvícení Direct LED s funkcí Micro Dimming, tedy stmíváním obrazu v zónách pro dosažení vyššího kontrastu a hloubky barev.

Připraveny jsou i další technologie pro vylepšení obrazu. Clear Motion Picture se stará o vyhlazování obrazu, zatímco algoritmus Super Resolution zvládne dopočítáváním pixelů napodobit kvalitu 4K u obsahu v nižším rozlišení. Cizí televizorům není ani vysoký dynamický rozsah, konkrétně podporují formáty HDR10 a Dolby Vision. Poradí si také se zvukovými technologiemi od Dolby a umožňují připojit bezdrátový soundbar nebo jiný reproduktor přes Bluetooth, pokud by divákovi nestačila dvojice 10W integrovaných reproduktorů. Televizory prošly certifikací Českých Radiokomunikací a diváci tedy mají záruku plné podpory DVB-T2. Tuner DVB-S2 je zase kompatibilní s funkcí Skylink Fast Scan.

Jak už bylo řečeno výše, TVU W652 jsou chytré televizory, proto nechybí připojení k internetu přes Wi-Fi ani podpora aplikací. Ačkoliv GoGen nepoužívá Android TV, uživatelům jsou k dispozici oblíbené aplikace jako YouTube, Netflix, Amazon Prime Video, Skylink Live TV nebo internetový prohlížeč. Samozřejmostí je také hybridní vysílání (HbbTV), DLNA nebo bezdrátové zrcadlení obrazu ze smartphonu, naopak možnost hlasového ovládání byste hledali marně. Všechny čtyři varianty jsou již dostupné v tuzemských obchodech a lákadlem pro zákazníky by mohla být prodloužená záruka na 40 měsíců, kterou lze získat zdarma po registraci zakoupeného televizoru na stránkách výrobce. Ceny modelů z řady GoGen TVU W652 uvádíme níže:

Model Úhlopříčka Cena
TVU 43W652 STWEB 43" / 108 cm 7 990 Kč
TVU 50W652 STWEB 50" / 127 cm 8 990 Kč