Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Péče o zákazníky má nový rozměr, Samsung přichází se službou Live Assistant

15.8.2017, PR článek , inzerce
Samsung představil revoluční pojetí zákaznického servisu, jež spočívá v interaktivním zpracování dotazu pomocí netradičního videochatu. Jak jinak lépe osvětlit manipulaci s mobilním zařízením či televizorem než názornou vizuální ukázkou s komentářem?
Redakce TV Freaku není autorem tohoto článku a nezodpovídá za jeho obsah.
 

Služba pro prémiové produkty

 
Služba Live Assistant je určena pro prémiové produkty Galaxy S8/S8+ a QLED TV. Můžete si nechat poradit s nastavením a instalací svého zařízení, s výběrem i nákupem vhodného značkového příslušenství nebo si domluvit případný servis. Profesionální poradci jsou mimo jiné připraveni konzultovat s vámi také výběr produktů a v případě zájmu zrealizovat rovnou jejich nákup. K dispozici je celé produktové portfolio ve stejném rozsahu a za stejných podmínek jako na oficiálním e-shopu Samsung.
 
 
A jak že to funguje? Jednoduše navštivte webovou stránku samsung.live-assistant.cz a kliknutím si vyberte svého poradce. Možná vás osloví fotoportrétem, možná krátkým intrem pod ním. Jediným kritériem pro výběr bude vaše osobní preference, všichni poradci jsou totiž vyškoleni k tomu podat vám kompletní informace co nejvíc srozumitelně. V případě, že vámi vybraný poradce není dostupný, je možné si termín online schůzky rezervovat v čase, který vám nejlépe vyhovuje.
 
Volat můžete z jakéhokoli zařízení s připojením k internetu, které je schopné běžného videohovoru, tj. disponuje mikrofonem a ideálně také kamerou. Ta není nezbytná, avšak pro demonstraci vašeho problému rozhodně velmi účelná. Zkráceně řečeno vám stačí běžný počítač, tablet či telefon.
 
 

Snadno a zdarma

 
V dnešním “online světě” je překvapivé, že podobnou službu v rámci České a Slovenské republiky v oblasti spotřební elektroniky nikdo jiný nenabízí. Samsung je zároveň i první v rámci Evropy, kdo spustil pilotní provoz s poradenstvím v této formě. Live Assistant zkrátka spojuje výhody online světa a osobní schůzky. Už se nemusíte se svými dotazy neustále obracet na vašeho technicky zdatného kamaráda, místo toho si užijte snadnou a efektivní komunikaci se sympatickým operátorem a s kamarádem jděte radši na pivo.
 
 
Služba Samsung Live Assistant je zdarma, volat můžete kdykoli od pondělí do pátku mezi 8. a 18. hodinou.