PDA

Zobrazit plnou verzi : Renderování ve Vegas Pro 9.0c

abudabi7
17-05-2010, 18:47
Jsem začátečník a potřebuji radu. Mám videokameru, která ukládá video do formátu *.mts, respektive *.m2ts po zkopírovaní do PC. Pokud přehrávám originální video, jde vše plynule. Po editaci několika záběrů (zkrácení, vložení přechodů, podbarvení hudbou, atd.) video vyrenderuji opět do formátu *.m2ts (SONY AVC, AVCHD 1920x1080-50i) z důvodu zachování kvality.
Při přehrávání vyrenderovaného videa dochází nejprve ke zpomalení videa a následně k jeho trhání. Chtěl jsem se zeptat, jestli to může být pomalým strojem, kterým video renderuji nebo jaký problém by mohl být? Renderuji na počítači Athlon@3800+, 4 GB RAM.

Předem dík za rady
abudabi

jarino1978
17-05-2010, 20:32
je to spôsobené neustálym bugom vo Vegase. Vyskúšaj výsledné video prehnať cez multiavchd a bude to OK. Podobný problém riešim od verzie 9.0b.

http://www.videohelp.com/tools/multiAVCHD

abudabi7
18-05-2010, 07:46
je to spôsobené neustálym bugom vo Vegase. Vyskúšaj výsledné video prehnať cez multiavchd a bude to OK. Podobný problém riešim od verzie 9.0b.

http://www.videohelp.com/tools/multiAVCHD

OK, diky za radu. Akorat jsem presne nepochopil jak na to ;-) Takze

1. Upravit video ve Vegas
2. Vyrenderovat ho ve Vegas
3. Prohnat vyrenderovane video z Vegas (*.m2ts) pres multiAVCHD?

Potom bych mel dostat tedy jako vysledek video ve formatu *.m2ts, ktere pujde plynule prehrat. Pochopil jsem dobre?

abudabi

jarino1978
18-05-2010, 08:10
áno, presne tak.

abudabi7
18-05-2010, 09:05
OK, dikes za radu, dneska vyzkousim a uvidim.

ai
19-05-2010, 03:27
Proc pres MultiAVCHD, ten preci pouziva TsMuxer a podobne veci, nestacil by ten TsMuxer , co s tim multiAVCHD dela, tedy s cim de na to?

jarino1978
19-05-2010, 06:24
tsmuxer vie občas rozhodiť zvuk.

abudabi7
19-05-2010, 06:46
Taky nevim co s tim multiAVCHD dela, ale kazdopadne mi to pomohlo! Ted uz video chodi krasne bez trhani ;-)

Diky moc za radu

Alvin7
19-05-2010, 19:29