PDA

Zobrazit plnou verzi : Jak na menu v DVD Architect 4.0 ?

Penax
02-09-2007, 14:18
Zdravím a pozdravuji.Po zjištění,že na mou otázku ohledně menu v Pinnacle mi asi nikdo neodpoví,zkouším tedy jiný dotaz.Ten samý problém, ale v DVD Architect.Nejsem zas takový amatér abych neuměl vytvořit tlačítka s odkazy na jednotlivé kapitoly a vytvořit třeba i podmenu.Však tlačítko přehrát vše nedovedu udělat ani v DVD Architect.Copak žádný Soft nedovede udělat script do kterého se napíše co přehrát za sebou,tak aby se to po první kapitole nevracelo zpět do menu a přitom každá kapitola šla přehrát zvlášť? Nějak to jít musí protože je to skoro na každém DVD.Nevím jestli jsem můj problém popsal dost srozumitelně,ale už mi jde z toho hlava kolem.Disk mám zapráskanej daty a nemohu se hnout z místa.Děkuji.

Penax
02-09-2007, 15:07
Tak tentokrát si odpovím sám.Po několika minutách zkoušení jsem na to přišel.DVD Architect umožňuje vytvořit to co jsem potřeboval a to je Playlist.Do něho se zadají video sekvence v pořadí tak jak mají být přehrány.Dokonce jdou pohodlně přesouvat mezi sebou.Pak stačí jen vytvořit tlačítko a přiřadit mu tento Playlist jako akci.Teď jenom jestli to všechno půjde bez problému přepočítat do DVD,tak aby to zůstalo vše funkčí a bude to super. Střihu zdar.

Saxel
03-09-2007, 12:55
V "Media Properties" máš volbu "End Action" a v ní nastavíš "Destination" na další klip. To je celé.

Mike
05-09-2007, 09:45
Zeptas se a za 3/4 hodiny si hned odpovis :) super

Penax
10-09-2007, 15:41