Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Švihák lázeňský aneb tradičný dealerský den společnosti Philips

23.9.2009, PR článek , inzerce
Podzimní období plné novinek společnosti Philips je tu. Ta se pro jejich představení rozhodla využit prostory hotelu Omnia v Jánských Lázních, kde se 23.9.2009 v odpoledních hodinách vrátí čas do 30. let minulého století. TV Freak se stal mediálním partnerem.
V hlavních rolích filmového dealerského dne vystoupí nový LCD televizor Cinema 21:9 (56PFL9954), který divákovi umožňuje sledovat filmy ve stejném formátu jako v kině a „zelená“ řada domácích spotřebičů, které samozřejmě aktivně podpoří i mnoho dalších hvězd. Všichni přítomní diváci se tak na vlastní oči budou moci přesvědčit, že Lifestyle patří do našich životů už od časů první republiky.

„Věříme, že i čeští zákazníci se doma chtějí nechat vtáhnout do děje a dopřát si stejný zážitek jako při sledování filmu v kině. Proto přicházíme s novou Philips Cinema 21:9, světově první televizí s kinematografickým poměrem stran. Celkový dojem jistě ještě umocní Ambilight Spectra 3, technologie aktivního podsvícení ze třech stran,“ říká Jitka Havrdová, marketingová manažerka Consumer Lifestyle společnosti Philips.



Philips spojuje dědictví své značky se snahou o zlepšování kvality života lidí, kam patří i ochrana životního prostředí. Zákazníci v České republice stejně jako v dalších 22 zemích se tak v rámci výrobků Philips mohou setkat se Zeleným logem. Tím jsou označovány výrobky, které jsou nějakým způsobem šetrné k životnímu prostředí, ať už se jedná například o úsporu energie, minimalizaci obsahu nebezpečných látek, snížení hmotnosti, redukci obalu a další. Zákazníci si tak v obchodě hned na první pohled mohou být jisti, že pokud jde o životní prostředí, zvolili správně.

„Nezávislými auditory bylo potvrzeno, že výrobky naší společnosti označené Zeleným logem, jsou o více než 10 % výkonnější než ostatní výrobky na trhu,“ upřesňuje Jitka Havrdová, marketingová manažerka Consumer Lifestyle společnosti Philips.



Více informací k dispozici 23. 9. 2009 od 14.00 hodin v Jánských Lázních v hotelu Omnia.


O společnosti Royal Philips Electronics

Společnost Royal Philips Electronics of the Netherlands (NYSE: PHG, AEX: PHI) je jednou z největších světových firem v oblastech zdravotní péče, osvětlovací techniky a životního stylu spotřebitelů. Prodej jejích progresivních výrobků, služeb a řešení, vždy zaměřených především na potřeby uživatele, je založen na filozofii nazvané Sense and Simplicity.

Společnost má centrálu v Nizozemí a ve více než 60 zemích celého světa zaměstnává zhruba 121.000 lidí. Její tržby za rok 2008 dosáhly částky 26 miliard eur. Philips je jedním z nejvýznamnějších světových výrobců systémů lékařského zobrazování a monitorování pacientů, energeticky úsporné osvětlovací techniky a výrobků souvisejících s moderním životním stylem a pohodlím spotřebitelů. Novinky týkající se společnosti Philips najdete na internetové stránce www.philips.com/newscenter.