LG uvádí domácí kino HB45E

2.4.2010, Jan Vítek, aktualita
Společnost LG Electronics si pro český trh připravila nové 2.1kanálové domácí kino vybavené otočnými reproduktory. Novinka dostala označení HB45E, zaměřuje se na systémy Blu-ray a má být mnohostranná i stylová...
Domácí kino LG Electronics HB45E tedy jako 2.1kanálová soustava sestává ze dvou hlavních reproduktorů a jednoho basového reproduktoru. Hlavní reproduktory se dají natáčet, od čehož si máme dle výrobce slibovat vytvoření optimálního zážitku. Prostě a jednoduše si můžeme zvuk snadno nasměrovat na určité místo, abychom lépe slyšeli třeba v jiné místnosti.

Satelity mají lesklé černé podstavce a mřížky z děrovaného kovu. V polovině obou předních reproduktorů a subwooferu je pak horizontální stříbrný pruh. LG Electronics HB45E je určeno nejen pro systémy Blu-ray, ale také k připojení ke knihovně audio, video a multimediálního obsahu prostřednictvím Wi-Fi. Pro Blu-ray ale nabízí BD Live 2.0 obohacující Blu-ray disky a poskytující přístup k doplňkovému obsahu týkajícímu se daného filmu.

Dále budeme moci využít služby jako YouTube a DLNA (Digital Living Network Alliance) a CIFS (Common Internet File System)pro připojení k domácí hudební knihovně uložené v jiném kompatibilním paměťovém zařízení nebo v počítači. A majitelé Apple iPod či iPhone zde najdou dokovací stanici. A nakonec LG zmiňuje svou Sound Gallery se sedmi přednastaveními ekvalizéru včetně Natural Plus, Game Equalizer, Night Mode, Clear Voice, Bass Blast, MP3 Up-Scaling a VSM Plus.

LG HB45E s výkonem 400 wattů bude u nás k dispozici od května za doporučenou cenu 12 999 Kč. A zde jsou v kostce jeho specifikace:
  • Výstupní výkon 400W
  • Kompaktní design